مقالات

راهنمای خرید هواساز اتاق تمیز

راهنمای خرید هواساز اتاق تمیز

کلین روم یکی از اجزا اصلی و مهم مراکز مختلف است که از چند سیستم یکپارچه تشکیل شده است. یکی از مهم ترین تجهیزات اتاق تمیز که تأثیر مستقیمی بر کارکرد این اتاق ها دارد، هواساز است. این محصولات به دو دسته ی هواساز هایژنیک و غیر هایژنیک تقسیم می شوند. در این مقاله سعی کردیم راهنمای جامع ای را از خرید هواساز اتاق تمیز گردآوری کنیم و در آن به ویژگی های یک هواساز مناسب بپردازیم تا انتخاب درست و منطقی داشته باشید.

برای افرادی که قصد خرید این وسیله را دارند، مطالعه ی کامل این مقاله توصیه می شود.

 

Layer 0

برای دریافت خدمات اتاق تمیز به مشاوره نیاز دارید؟

با مشاورین اکیاس وطن در تماس باشید

Layer 0

برای دریافت خدمات اتاق تمیز به مشاوره نیاز دارید؟

 

هواساز اتاق تمیز چیست؟

قبل از دانستن نکات مهم قبل از خرید و ویژگی های یک هواساز مناسب باید با مفهوم این وسیله آشنا شوید. در واقع هواساز مهم ترین بخش خانه است که وظیفه ی تصفیه ی مطبوع هوا و تهیه ی اکسیژن کافی برای فضای اتاق را بر عهده دارد. همچنین این وسیله در تأمین ایمنی مرتبط با آتش سوزی در اتاق تمیز نقش پر رنگی دارد.

از هواساز اتاق تمیز در کلین روم های صنایع مختلفی استفاده می شود. خطوط تولیدی صنایع آرایشی و بهداشتی، بسته بندی مواد غذایی، داروسازی، صنایع الکترونیک، بیمارستان ها، اتاق های عمل و… از جمله از این موارد هستند.

 

ویژگی های هواساز اتاق تمیز چیست؟

 

ویژگی های هواساز اتاق تمیز چیست؟

در هنگام خرید هواساز برای اتاق تمیز و پس باکس ممکن است با مدل های مختلفی روبرو شوید که هر کدام از آن ها ویژگی های خاصی داشته باشند. یکی از سخت ترین کار ها در هنگام خرید هواساز اتاق تمیز انتخاب یک مدل مناسب و درست است.

شناخت ویژگی های یک هواساز خوب می تواند شما را در تهیه ی درست این محصول کمک کند. به خاطر همین موضوع ما در زیر لیستی از ویژگی های یک هواساز اتاق تمیز را برای شما بررسی کرده ایم. پس در هنگام خرید هواساز اتاق تمیز بهتر است این ویژگی ها را در نظر داشته باشید.

  • دارای سیستم رطوبت

یکی از مهم ترین ویژگی ها برای یک دستگاه هواساز اتاق تمیز، برخورداری از سیستم رطوبت است تا بتواند وضعیت مناسبی را در داخل اتاق ایجاد کند.

  •  فیلتراسیون مرحله ای

از آنجایی که بهداشت یک اتاق تمیز اهمیت بسیار بالایی دارد، هواسازی که مورد استفاده قرار می گیرد بایستی به ویژگی فیلتر هواساز مرحله ای مجهز باشد.

  • کنترل جریان هوا

کنترل جریان هوا، یکی از اصلی ترین ویژگی های این محصول است. توانایی کنترل جریان هوا تأثیر بسیار زیادی بر محیط اتاق تمیز دارد.

 

مورد استفاده برای کاربردهای بهداشتی

 

  • مورد استفاده برای کاربردهای بهداشتی

هواسازی که می خواهید برای اتاق تمیز خریداری کنید حتماً باید برای کاربرد های بهداشتی سازگار باشد. در غیر این صورت باید دنبال یک محصول دیگر باشید.

  • دارای درهای مقاوم

یکی دیگر از ویژگی های یک هواساز مناسب مقاومت و استحکام بالا آن است. برخورداری از این قابلیت در درها هواساز اهمیت بیشتری دارد.

  • بدنه ی استاندارد

یک هواساز باید در فرم و ظاهر استانداردی طراحی شده باشد تا هنگام نصب و راه اندازی مشکلی  برای آن ایجاد نشود.

  • دارای استاندارهای جهانی

هواسازی که برای اتاق تمیز خریداری می کنید حتماً باید دارای استاندار های جهانی باشد. تا از کارکرد درست آن اطمینان حاصل کنید.

 

راهنمای خرید هواساز اتاق تمیز

 

 

راهنمای خرید هواساز اتاق تمیز

از آنجایی که خرید و استفاده از هواساز برای هر اتاق تمیزی واجب است از این رو تصمیم گرفتیم نکاتی را در رابطه با خرید این محصول برای شما بیان کنیم تا یک محصول مناسبی را خریداری کنید.

از جمله از نکات مهم و ضروری که بایستی در خرید هواساز اتاق تمیز رعایت کنید عبارت اند از:

  • قیمت هواساز اتاق تمیز یکی از نکات خرید هواساز اتاق تمیز

در خرید هر محصولی، قیمت آن یک پارامتر مهم است. هیچ کسی دوست ندارد محصولی را خریداری کند که ارزش اقتصادی نداشته باشید. برای آنکه بتوانید یک هواساز مقرون به صرفه ای خریداری کنید بهتر است قیمت محصول مد نظر خود را از چند فروشگاه جویا شوید، تا بتوانید هواساز مد نظرتان را با مناسب ترین قیمت تهیه کنید.

  • گارانتی و خدمات پس از فروش

برخورداری از گارانتی و خدمات پس از فروش برای هر محصولی ضروری است. یک هواساز ممکن است در اثر شرایط مختلفی آسیب ببیند و نیاز باشد تا قطعات آن را تعویض کرد. در صورتی که محصول خریداری شده توسط شما از خدمات پس از فروش برخوردار باشد. به راحتی می توانید نسبت به تعمیر با حتی تعویض آن اقدام کنید.

در هنگام خرید هواساز اتاق تمیز حتماً به وجود گارانتی و شرایط خدمات پس از فروش آن توجه کنید و تا حد ممکن سعی کنید محصولی را خریداری کنید که گارانتی داشته باشد.

 

مقاومت و استحکام بدنه

 

 

  • مقاومت و استحکام بدنه نکته مهم در هنگام خرید هواساز اتاق تمیز

طول عمر بالا و کیفیت کار یک هواساز اتاق تمیز رابطه ی مستقیم با استحکام بدنه ی آن دارد. از سوی دیگر محصولات با کیفیت و اورجینال دارای بدنه های مستحکم هستند.

  • متریال ساخت آن

مواد اولیه ای که در ساخت هواساز استفاده می شوند، کیفیت محصول و کارایی آن را مشخص می کنند. به خاطر همین موضوع است که در هنگام خرید هواساز حتماً باید متریال آن را به درستی بررسی کرد.

برای خرید هواساز اتاق تمیز از کجا سفارش دهیم؟

برای تهیه ی هواساز اتاق تمیز می توانید به سایت اکیاس وطن مراجعه و محصول مورد نیاز خود را سفارش دهید. اکیاس وطن دارای سابقه ی چندین ساله در واردات و فروش تجهیزات مختلف اتاق تمیز است و تمامی محصولات ارائه شده از آن دارای گارانتی معتبر و خدمات پس از فروش هستند. اگر شما هم به دنبال خرید یک هواساز با کیفیت و قیمت مقرون به صرفه ای هستید با خیال راحت می توانید به این سایت مراجعه کنید.

جمع بندی

هواساز اتاق تمیز یکی از مهم ترین اجزا یک اتاق توزین است و در صورتی که در عملکرد آن اختلال ایجاد شود، کارایی کل سیستم اتاق تمیز مختل می شود. به خاطر همین انتخاب و خرید یک هواساز مناسب و با کیفیت امری ضروری است.

در این مقاله ویژگی های یک هواساز مناسب را برای شما بیان کردیم و تمام آنچه که لازم بود در مورد نکات مهم قبل از خرید بدانید برای شما ارائه دادیم. با در نظر گرفتن نکات گفته شده در این مقاله با خیال راحت می توانید یک محصول اقتصادی و مناسبی را تهیه کنید.

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *