مقالات

معرفی جارو برقی کلین روم و کاربردهایش

معرفی جارو برقی کلین روم و کاربردهایش

تمیز نگه داشتن اتاق تمیز از گرد و غبار و زباله برای حفظ یکپارچگی اتاق و عملکرد آن ضروری است. چه از اتاق تمیز خود برای تحقیق یا تولید استفاده کنید چه برای مهندسی، حذف گرد و غبار بدون جابجایی آن در اطراف فضا بسیار مهم است. و برای آن، به یک جاروبرقی نیاز دارید که مخصوصاً برای این کار ساخته شده باشد. در این مقاله جارو برقی کلین روم را به شما معرفی خواهیم کرد.

کاربرد جارو برقی در اتاق تمیز

ذرات کوچکتر از 10 میکرون ممکن است برای چشم انسان نامرئی باشند، اما وجود آنها در تولید مواد تزریقی و سایر محصولات بیوتکنولوژی می تواند خطرناک باشد. در واقع آنقدر خطرناک است که دستورالعمل های پردازش بدون عیب FDA حداقل کلاس 100 (ISO 5) را الزامی می کند. اتاق تمیز برای مناطق بحرانی است و به عنوان هر جایی تعریف می شود که ممکن است مواد آلوده در آن قرار گیرند.

بعلاوه، مناطق بحرانی باید توسط یک اتاق تمیز حداقل کلاس 10000 (ISO 7) در بقیه تاسیسات کنترل شده پشتیبانی شوند، اگرچه امروزه بسیاری از تولیدکنندگان حتی کلاس 1000 سختگیرانه تر (ISO 6) را انتخاب می کنند.

 

Layer 0

برای دریافت خدمات اتاق تمیز به مشاوره نیاز دارید؟

با مشاورین اکیاس وطن در تماس باشید

Layer 0

برای دریافت خدمات اتاق تمیز به مشاوره نیاز دارید؟

 

در زیر بار چنین مقررات سنگین (بدون ذکر تهدید پرسنل و خطرات ایمنی کاربر نهایی) تولیدکنندگان تزریقی باید به طور مداوم رژیم های خانه داری خود را ارزیابی کنند تا اطمینان حاصل کنند تمام مناطق کنترل شده به درستی تمیز و نگهداری می شوند. اولین گام در چنین ارزیابی، بررسی دقیق ترین عملکرد تمیزی انجام شده در بیوتکنولوژی و سایر اتاق های تمیز است: جارو برقی کلین روم.

جارو برقی کلین روم با ماشین های سازگار با اتاق تمیز که به طور خاص برای جمع آوری و نگهداری ذرات میکروسکوپی طراحی شده اند، شما را قادر می سازد از آلودگی ذرات معلق در هوا جلوگیری کنید، از خلوص هوا و محصول اطمینان حاصل کنید و از سلامت کارکنان محافظت کنید.

 

مزایای استفاده از جارو برقی در کلین روم

 

مزایای استفاده از جارو برقی در کلین روم

در ادامه به مزایا استفاده از جارو برقی در اتا تمیز می پردازیم.

  • جاروبرقی باعث صرفه جویی در زمان و انرژی می شود

تمیز کردن با جاروبرقی نه تنها بهداشتی است، بلکه از تمیز کردن دستی با جارو نیز مطمئن تر است. جاروبرقی ها می توانند ظرف ده ها دقیقه تمیز شوند در حالی که تمیز کردن دستی تقریباً ساعت ها طول می کشد.

با جاروبرقی می توانید در کمترین زمان ممکن به هدف تمیز کردن کامل برسید. آنها سریع و آسان برای استفاده هستند. علاوه بر این، برای کار با جاروبرقی به تلاش و انرژی کمتری نیاز دارید.

  • آسان برای استفاده

نصب و استفاده از جاروبرقی بسیار آسان است. فقط به پریز برق وصل کنید و بگذارید روی زمین، هر جایی که می خواهید تمیز کنید حرکت کنید.

  • آلرژن را از هوای تنفسی حذف می کند

جارو برقی کلین روم مجهز به فیلتر هپا یا انواع دیگری از فیلترها است و باعث مسدود شدن، حذف بیماری های منتقله از هواست که باعث میکروب ها، باکتری ها و ویروس های موجود در خانه شما می شود.

  • موهای حیوان خانگی را از بین می برد

جاروبرقی ها در از بین بردن موهای حیوانات خانگی که در توده های فرش گیر کرده اند، متخصص هستند. جاروبرقی به دلیل قدرت مکش بالا موهای حیوانات خانگی و همچنین بوی بد فرش را از بین می برد.

  • جارو برقی کلین روم دارای ویژگی های پیشرفته است

جاروبرقی های امروزی دارای یک سری ویژگی های پیچیده هستند که حتی نمی توانید تصور کنید. هنگامی که جاروبرقی با ویژگی های پیچیده دارید، تمیز کردن برای شما آسان خواهد بود. علاوه بر این، با جاروبرقی ‌هایی با ویژگی ‌های پیشرفته، همیشه از داشتن حسگر خودکار آشکارسازی سطح برای تشخیص و کار موثر بهره خواهید برد.

  • جاروبرقی ابزاری کم هزینه است

با توجه به اینکه جاروبرقی ابزاری کم هزینه است. همیشه می توانید با صرف هزینه کمتر از مزیت صرفه جویی در زمان و انرژی بهره مند شوید.

 

انتخاب جارو برقی کلین روم مناسب

 

 

محصول منتخب: هواساز

 

انتخاب جارو برقی کلین روم مناسب

اول از همه، هر جاروبرقی که در یک اتاق تمیز تزریقی بیوتکنولوژی استفاده می شود باید با فیلتر HEPA باشد تا اطمینان حاصل شود 99.97٪ از تمام ذرات تا 0.3 میکرون جمع آوری و نگهداری می شوند.

علاوه بر این، بسیار مهم است فیلتر HEPA بعد از موتور برای فیلتر کردن جریان اگزوز نصب شود. کموتاتور موتور و برس های کربنی، گرد و غبار تولید می کنند و اگر جریان اگزوز فیلتر نشود، گرد و غبار وارد محیط می شود.

یک نکته احتیاطی این است که همه سیستم های فیلتراسیون HEPA یکسان ایجاد نمی کنند. اطمینان حاصل کنید جارو برقی کلین روم انتخابی شما حاوی یک سیستم فیلتراسیون چند مرحله ای برای حداکثر بازده عملیاتی است. یک سیستم فیلتراسیون مناسب از یک سری فیلترهای به تدریج ریزتر برای به دام انداختن و حفظ ذرات در حین حرکت در جارو استفاده می کند.

بزرگترین ذرات ابتدا توسط فیلترهای درشت تر جذب می شوند. سپس ذرات کوچکتر توسط فیلترهای ریزتر گرفته و نگهداری می شوند. این سیستم چند مرحله ای از فیلترهای HEPA در برابر انسداد و فرسودگی بیش از حد محافظت می کند و عملکرد اوج خود را حفظ می کند. (هنگامی که سیستم مجهز به فیلتر ULPA باشد، سیستم باید تا 99.999٪ از تمام ذرات بسیار ریز، تا اندازه 0.12 میکرون را حفظ کند).

علاوه بر این، سیستم فیلتراسیون در جارو برقی باید از فیلترهای بزرگی استفاده کند که جریان هوا را در سطح بزرگتر کند کرده و نسبت هوا به پارچه را بهینه می کند. این به جارو اجازه می دهد تا به راحتی حجم زیادی از زباله را در مدت زمان طولانی با حداقل تعمیر و نگهداری جمع آوری کند. علاوه بر داشتن یک سیستم فیلتراسیون استثنایی، هر خلاء مورد استفاده در اتاق تمیز بیوتکنولوژی باید از مواد غیر مولد ذرات ساخته شود.

شما در اکیاس می توانید همه تجهیزات اتاق تمیز اعم از اتاق توزین، هواساز، هواساز هایژنیک و دوش هوا را با معقول ترین قیمت و بهترین کیفیت پیدا کرده و خریداری کنید.

کلام پایانی

در این مقاله جارو برقی کلین روم را بررسی و مزایا و کاربردهایش را بیان کردیم. امیدواریم این مقاله به شما در انتخاب جارو برقی مناسب کلین روم کمک کند. اگر شما هم تجربه ای در استفاده و یا خرید جارو برقی کلین روم دارید می توانید آن را با ما در قسمت نظرات به اشتراک بگذارید.

سوالات متداول

  • قیمت جاروبرقی کلین روم چقدر است؟

برای اطلاع از قیمت جارو برقی اتاق تمیز میتوانید به شماره های موجود در صفحه تماس با ما تماس بگیرید

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *